Serviceleder Nicolaj har ansvaret for at vores servicekunder er 100% tilfredse.
Opdag mere om Nicolaj’s rolle og hans dagligdag her. 👇
Service, koordination og tillid
Som serviceleder hos Trekantens El Teknik har du ansvaret for dit eget team af montører, som du koordinerer med og sørger for, at de har alt, hvad de skal bruge for at udføre opgaverne de skal ud på. Disse opgaver kan variere fra den mere enkle opgave som montering af lamper for private kunder til mere komplekse projekter, såsom gennemgang af el-installationer ude ved virksomheder, hvor sikkerhed og pålidelighed er afgørende.
Rollen som serviceleder indebærer også tæt dialog med kunderne. Ud over at sikre, at opgaverne udføres professionelt, spiller man en central rolle i at opbygge og vedligeholde gode relationer med kunderne. Dette inkluderer ikke kun at udarbejde tilbud, der opfylder deres behov og budgetter, men også at komme med innovative løsningsforslag, der kan optimere deres el-installationer og øge energieffektiviteten.
3 hurtige om Nicolaj ⚡
-
Nicolaj har 8 montører i sit team, som han til dagligt har ansvaret for.
-
Hans rejse startede med at han blev hyret som energimontør, hvor han derefter blev teamleder for energi før han fik stillingen som serviceleder.
- Han er meget glad for muligheden for udvikling hos TET og trives i arbejdet med mange diverse opgaver.
“3 ord der bedst beskriver TET som arbejdsplads er: faglig stolthed, godt arbejdsmiljø og gode kolleger. TET er en virksomhed, der går op i at man kan lære noget nyt og udvikle sig som elektriker “
– Nicolaj Davidsen
En typisk arbejdsdag
En typisk arbejdsdag for Nicolaj starter med at han først og fremmest kontakter sine montører og sørger for at de er med på dagsordenen, hvor han derefter sikrer sig at de har alle de materialer, de skal bruge for at udføre opgaverne.
Derefter følger han op på kundehenvendelser fra dagen før, udarbejder tilbud eller oplyser kunder om hvordan det står til med deres enkelte projekter.
Nogle dage tager han også ud til kunder, hvor han udarbejder tilbud og rådgiver kunden omkring forskellige løsningsforslag.
I løbet af en arbejdsdag sørger han for at være i dialog med kunder og montører, således at koordinationen spiller.
Se her, hvordan det er at være
Serviceleder
Mød en anden Tet’er
Mød en af vores andre fantastiske og skønne medarbejdere og få en indsigt i hvad de laver i deres rolle, deres dagligdag eller få en fornemmelse af din kommende hverdag inden for dit fagområde eller dit drømmejob. 🌟
Opdag mere
Du er måske stadig nysgerrig efter at se mere om Trekantens El Teknik, hvordan det er at arbejde her og hvad vi laver?
Udover alt det vi har nævnt her på siden, så sker der en masse andet i firmaet – både faglige og sjove ting. Det kan du opleve meget mere om på alle vores socials, som du finder herunder, god fornøjelse! 🤩